سئو چیست؟
طراحی وب سایت
طراحی وب سایت - طراحی سایت

اصول سئو به شما کمک می کند که بازدید از سایت خود را افزایش دهید و همچنین لینک وب سایت خود را در بین موتور های جستجو ارتقا دهید.

در بهینه سازی سایت شما باید برای هر صفحه از وب سایت کلمات کلیدی وارد کنید.انتخاب کلمات کلیدی مناسب می تواند در حین جستجوی مرورگر لینک وب سایت شما را نشان دهد بنابراین در انتخاب کلمات کلیدی مناسب دقت کنید.زیرا هنگامیکه یک کلمه یا موضوعی را در گوگل جستجو می کنید موتورهای جستجوگر گوگل از بین متن های موجود مهمترین کلمات و همچنین کلمات کلیدی نوشته شده در هر صفحه از متن را برای شما نشان می دهد.همچنین برای بهینه سازی سایت بهتر است با آموزش html و همچنین آموزش css آشنایی داشت.
در اینجا در زمینه استفاده درست از کلمات کلیدی و اهمیت آنها مقالاتی تهیه کردیم که دانستن آنها برای طراحی وب سایت می تواند بسیار مهم باشد.
بازاریابی اینترنتی چیست ؟
بازاریابی اینترنتی نوعی از تبلیغات می باشد که شامل مزیت های زیر می باشد:

  • بازاریابی اینترنتی باعث افزایش سرعت تبلیغات می شود و از اتلاف وقت جلوگیری می شود.
  • مقرون به صرف بودن این نوع تبلیغات و ایجاد رقابت در سطح بین المللی.
  • مناسب برای تمام اقشار.

 

فعالیت هایی که در زمینه بازاریابی اینترنتی میتوان انجام داد شامل :
√ ایمیل مارکتینگ
ارسال ایمیل به مشتریان و اطلاع دادن محصولات جدید به کاربران.از خصوصیات ایمیل مارکتینگ کم هزینه بودن و پر بازده بودن می باشد.
√ بازاریابی از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو
اغلب کاربران برای جسجوی مطلب مورد نظر از سایت google استفاده می کنند.در گوگل نیز تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی عمل می کند در نتیجه ما باید برای اینکه در گوگل بازدید بیشتری داشته باشیم باید وب سایت خود را در میان سایت های دیگر در گوگل ارتقا بدیم و به لینک های صفحات اول برسانیم.
√ از طریق پنل اس ام اس(ارسال پیامک های تبلیغاتی)
این نوع بازاریابی هم به دلیل کم هزینه بودن و هدفمند بودن از ارزش بالایی برخوردار می باشد.زیرا حتی اگر کاربر شما به اینترنت دسترسی نداشته باشد حتما با این روش از تبلیغات جدید شما باخبر خواهد شد و حتی آن را می تواند به اشخاص دیگر بفرستد.
√ آنالیز کلمات کلیدی
برای بازدید از وب سایت و افزایش بازاریابی خود باید برای وب سایت خود کلمات کلیدی مناسبی طرح کنید.کلمات کلیدی منتخب شما باید در متن نوشته شده ،وجود داشته باشد و همچنین نباید از کلمه ی تکراری استفاده کنید به عبارتی شما باید در هر صفحه از وب سایت خود کلمات کلیدی مجزا بکار ببرید.
شما می توانید با استفاده از سایت google trends کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید.
از ابزارهای مهمی که برای اطلاع از جایگاه کلمه کلیدی در موتورهای جستجو میتوان استفاده کرد، به لینک های زیر میتوان اشاره کرد : https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=en http://www.google.com/analytics/ این سایت ها کلمات کلیدی که در سایت شما ایندکس شده باشند را مشخص میکنند و اطلاعات خیلی ریز و مهمی را در اختیار شما قرار میدهند. به نرم افزار Cute Rank نیز میتوان اشاره کرد که در نسخه خریداری شده آن میتوان بی نهایت کلمه کلیدی و سایت را تعریف نمود.

مشاوره سئو و معرفی به موتورهای جستجو

ما با داشتن دانش کافی و همچنین افراد مجرب و با هدف طراحی سایت حرفه ای سعی در افزایش بازاریابی و پیشبرد اهداف شما را داریم.شما با مشاوره با افراد مجرب می توانید بهینه سازی سایت خود را در گوگل افزایش دهید.
√ معرفی به موتورهای جستجو
هر شرکتی پس از طراحی سایت حرفه ای خود نیازمند به معرفی وب سایت خود در بستر وب می باشد.شرکت ما پس از طراحی یک سایت کاربردی برای شما و همچنین طراحی سایت بر اساس استانداردهای سئو می تواند شما را پیشبرد اهدافتان هدایت کند.
√ بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت یا سئو جهت بررسی موتورهای جستجو می باشد.اخیرا بر اساس الگوریتم جدید گوگل انتخاب کلمات کلیدی مناسب و همچنین بهینه سازی سایت ارزش بسزایی پیدا کرد است.شما باید جهت طراحی سایت بهینه و کاربردی گوگل رنکینگ خود را افزایش دهید زیرا اگر گوگل رنکینگ شما مرتبه بالایی نداشته باشد توسط کاربران دیده نمی شود و نهایتا وب سایت شما بازدیدی نخواهد داشت .

به طور کل سئو یک فرایند کاملا علمی و تقریبا وقتگیر است که جزئیات آن دائما در حال تغییر است.بهینه سازی صفحات وب به این معناست که وب سایت شما در نتایج جستجو بالاترین رتبه را داشته باشد.بعبارت دیگر لینک صفحه یا صفحاتی از سایت شما در ازاء جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با خدمات و یا محصولات سایت در بالاترین رتبۀ نتایج جستجو قرار گیرد.سئو وب سایت شما را در سرچ انجین ها محبوب می کند و در نتیجه آنها سایت شما را در صفحۀ نخست نتایج جستجو برای کاربران خود نشان می دهد.
این موضوع از این جهت مهم است که تقریبا اکثر کاربران اینترنت از موتورهای جستجو برای دستیابی به مطلب مورد نطر خود استفاده می کنند.به طور کلی در اکثر موتور های جستجو همانند یاهو و گوگل ،جستجوگران به اولین نتایج بدست آمده در صفحۀ اول نتایج جستجو توجه میکنند. پس برای بدست آوردن نتیجۀ مطلوب و داشتن ترافیک بالاتر قرار داشتن وب سایت شما در صفحه اول امری ضروری به نظر میرسد.یکی از اموری که متخصصین طراحی سایت و بهینه سازی سایت بر عهده می گیرند،پیگیری کلیۀ تغیرات عملکرد سایت در موتور های جستجو است.بر این اساس آنها میتوانند صفحات وب سایت را بر مبنای این تغییر عملکرد بهینه سازی کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, توسط الناز |